He aprendido que el mundo quiere vivir en la cima de la montaña, sin saber que la verdadera felicidad está en la forma de subir la escarpada.
Everyone wants to live on top of the mountain, but all the happiness and growth occurs while you're climbing it.

jueves, 18 de abril de 2013

Aparitie emisiune Prahova TV - "Oameni de valoare" cu Dan Culicovschi


Cu multe mulțumiri profesorului Dan Culicovschi, pentru invitația în emisiune și pentru atmosfera caldă și prietenoasă pe care a creat-o, reușind să mă facă să uit măcar un pic de emoții, dar și celor care mi-au transmis personal sau prin mesajele/like-urile de pe Facebook (deloc puține) că au apreciat în mod deosebit dialogul nostru (despre pasiunea mea pentru istorie și diplomație, despre studiile și parcursul meu academic în general)!  


Dacă nu ați putut viziona emisiunea în direct sau în reluare, la televizor, o puteți totuși urmări înregistrată, online, pe internet:

http://www.prahovatv.ro/index.php (din meniul principal > emisiuni > Oameni de valoare > 2013-04-16).



No hay comentarios:

Publicar un comentario

Mi lista de blogs

Buscar este blog